درب اتوماتیک شیشه‌ ای, مقالات

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نوشته‌های تازه

دسته‌بندی مقالات

محصولات جک پارکینگی

ارتباط با کارشناسان اریس

۰۳۱۵۵۳۰۸۶۲۰

۰۹۱۲۰۶۹۱۵۹۳

info@eriselectronic.com

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مانند هر کالای دیگری به معیارهای مختلفی بستگی دارد. این معیارها می‌توانند شامل ابعاد درب، برند تولیدکننده، نوع فریم به کار رفته در تولید، و… باشند. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در هنگام ورود به یک ساختمان توجه افراد را جلب می‌کند، درب ورودی است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ ای از جمله انواع درب اتوماتیک هستند که می‌توانند از نظر نما سازی برای ساختمان بسیار مفید واقع شوند. این درب‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، دارای کاربردهای فراوانی بوده و بسیار مورد استقبال کاربران استفاده‌کننده قرار گرفته اند. درب‌های اتوماتیک شیشه ای از ورودی بانک‌ها گرفته تا مراکز تجاری، بیمارستان‌ها، ادارات، پاساژها، و… به کار می‌روند. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این درب‌ها و همچنین قیمت درب برقی شیشه ای آشنا شوید.

درب اتوماتیک شیشه ای

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، درب‌های شیشه ای یکی از انواع درب‌های اتوماتیک هستند که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، بسیار پر طرفدار و محبوب هستند. این نوع از درب‌های اتوماتیک برای مکان‌هایی که پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب‌اند. مانند ورودی بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها،‌ پاساژهای تجاری، مراکز اداری، ورودی مغازه‌ها، و…. استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه ای چون موجب دیده شدن دکوراسیون و معماری داخلی ساختمان می‌شود، جلوه‌ی زیبایی به نمای ساختمان داده و توجه افراد را به خود جلب می‌کند. قیمت درب‌ اتوماتیک شیشه ای به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت درب شیشه ای

ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه ای

درب‌های اتوماتیک شیشه ای به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند، می‌توانند در مکان‌های مختلفی به کار روند. من جمله در بیمارستان‌ها، ادارات، مراکز تجاری، دفاتر داخلی کارخانه‌ها برای جدا سازی فضا، و…. در اینجا این ویژگی‌ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

ویژگی‌های درب برقی شیشه ای:

۱. ایجاد نمای زیبا از ساختمان و امکان دیده شدن دکوراسیون داخلی

۲. داشتن امنیت بالا به دلیل امکان استفاده از قفل‌های برقی

۳. باز و بسته شدن به صورت خودکار و بدون دخالت از دست

۴. جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی در مکان مورد استفاده

۵. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و خاک به داخل ساختمان

۶. عدم ورود آلودگی صوتی تا حد زیادی به داخل ساختمان

۷. داشتن سنسور حرکتی و باز شدن درب فقط به هنگام وجود تردد افراد

۸. تاثیر در عدم شیوع بیماری به دلیل عدم دخالت دست در باز و بسته کردن درب

۹. امکان کنترل افراد به وسیله‌ی به کار بردن کدهای امنیتی تعریف  شده

و…

پس همان‌طور که مشاهده نمودید این نوع از درب‌های اتوماتیک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. به دلیل همین ویژگی‌ها و مزایا است که انقدر در میان کاربران محبوب اند و همواره مورد توجه بوده اند. حال که با درب‌های اتوماتیک شیشه ای و ویژگی‌های آن‌ها به اختصار آشنا شدید، در ادامه در ارتباط با قیمت درب اتوماتیک شیشه ای اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

بر طبق توضیحات بالا، درب‌های اتوماتیک شیشه ای از انواع درب اتوماتی هستند که نمی‌توان قیمت مشخص و ثابتی را برای آن‌ها معین کرد. زیرا که معیارهای مختلفی در تعیین قیمت درب شیشه ای دخیل اند که با توجه به سفارش کاربر استفاده‌کننده در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین فاکتور‌های تعیین‌کننده قیمت درب برقی شیشه ای را به اختصار به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

معیارهای موثر در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای:

۱. برند تولیدکننده

۲. نوع درب اتوماتیک شیشه ای

۳. کیفیت متریال در هنگام تولید

۴. نوع فریم به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای

۵. ابعاد قرارگیری درب

۶. ضخامت شیشه‌های درب اتوماتیک

۷. نوع موتور از نظر میزان قدرت

۸. نوع شیشه‌ی به کار رفته در تولید درب

۹. رنگ شیشه‌ی مورد نظر

۱۰. سایر موارد مانند قرار دادن نوشته یا لوگو بر روی درب

پس همان‌طور که مشاهده کردید فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت درب شیشه ای بسیار زیاد است. شما می‌توانید با مشخص کردن معیارهای مهم با توجه به ویژگی‌های درب مورد نظرتان، نوع درب اتوماتیک شیشه‌ای مناسب را مشخص کنید. سپس با توجه به کاربرد مورد انتظارتان، ویژگی‌های خاص آن را مشخص کرده و سفارش کار دهید. چنانچه در این باره سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و سوالات خود را از آنان بپرسید.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای کاری بسیار تخصصی است و  باید توسط کارشناس و نصاب باتجربه در این کار انجام شود. بنابراین یکی از مواردی که بر قیمت تمام شده‌ی درب اتوماتیک شیشه‌ ای شما تاثیرگذار است، هزینه‌های نصب، سرویس و نگهداری از آن است. هزینه‌‌ی نصب درب شیشه ای نیز با توجه به نوع آن و ویژگی‌هایش متفاوت است. در واقع می‌توان گفت چون فاکتورهای مختلفی بر روی تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار است، برای هزینه‌های نصب آن نیز نمی‌توان قیمت دقیقی را اعلام کرد.

با توجه به زمانی که نصب درب برقی شیشه ای شما طول می‌کشد و به زبان ساده مقدار زحمتی که می‌برد و مراحلی که انجام می‌شود، می‌تواند هزینه‌های نصب متفاوتی را در بر داشته باشد. این نوع درب‌های چون دارای تنوع زیادی هستند و در طیفی از ابعاد و ضخامت‌های مختلف قابل سفارش اند، پس از نظر قیمتی نیز بسیار متنوع هستند. برای اطلاع از به روزترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

اریس الکترونیک از جمله برندهای تولید و عرضه‌کننده جک‌های درب پارکینگی و لوازمات جانبی آن است. همچنین مدار کنترل درب اتوماتیک شیشه ای نیز یکی از چندین محصولات تولیدی برند اریس است. شما می‌توانید برای سفارش این محصول و آشنایی با ویژگی‌های آن بر روی لینک کلیک کنید. اگر در این مورد ابهام یا سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان آنان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *