جک درب پارکینگی, مقالات

موارد استفاده از درب ریلی پارکینگ

درب ریلی پارکینگ

نوشته‌های تازه

دسته‌بندی مقالات

محصولات جک پارکینگی

ارتباط با کارشناسان اریس

۰۳۱۵۵۳۰۸۶۲۰

۰۹۱۲۰۶۹۱۵۹۳

info@eriselectronic.com

قطعا شما هم درب‌ ریلی پارکینگ را در خیلی از مکان‌ها خصوصا مکان‌های عمومی مشاهده نموده‌اید. از درب خیلی از فروشگاه‌ها گرفته تا درب‌های ورودی کارخانه‌ها و ادارات، و… درب‌های ریلی بسیار پرکاربرد هستند و معمولا برای مکا‌ن‌های پر تردد استفاده می‌شوند. حال فکر کنید که به جای درب‌های ریلی در این مکان‌های عمومی، از درب‌های غیر اتوماتیک و معمولی استفاده می‌شد و هر بار برای ورود و خروج نیاز بود که درب به حالت دستی باز و بسته شود! قطعا این موضوع کاری بسیار فرسایشی و البته زمان‌گیر است. در نتیجه استفاده از درب پارکینگ ریلی موجب ایجاد رفاه و آسایش و همچنین جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی می‌گردد. به خصوص اینکه، همان‌طور که در جریان هستید امروزه بحث امنیت در برابر سرقت بیش از گذشته مطرح است. به تبع استفاده از درب ریلی پارکینگ در بالا رفتن ایمنی و امنیت تاثیر بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد.

اینکه بتوانید درب ورودی را تنها با فشردن یک دکمه ریموت و بدون خروج از ماشین باز و بسته کنید، خود نشان‌دهنده پیشرفت زیادی در تکنولوژی است. جک‌های درب پارکینگی ریلی نیز همانند خیلی از دستگاه‌ها توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می‌شوند. این کالاها دارای تنوع زیادی در انواع و طیف گسترده‌ای از قیمت هستند. در نتیجه شما می‌توانید با انجام بررسی‌های لازم، جک درب پارکینگی ریلی مناسب خود را بیابید. به خصوص اینکه جک‌های ریلی اکثرا از نوع هیدرولیکی هستند و برای استفاده در مناطق گرمسیر یا سردسیر هم مناسب هستند و سرما و گرمای خارج از حد نرمال نیز معمولا آن‌ها را دچار اختلال نمی‌کند. زیرا که عملکرد آن‌ها معمولا با فشرده شدن روغن صورت می‌گیرد. قیمت درب ریلی پارکینگ هیدرولیکی معمولا از سایر جک‌های الکترومکانیکی بالاتر است. زیرا که این جک‌ها استهلاک کمتری دارند و معمولا برای درب‌های سنگین وزن به کار می‌روند.

درب کشویی پارکینگ

درب ریلی پارکینگ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

درب کشویی پارکینگ یا همان درب ریلی نوعی از درب‌های اتوماتیک است که به وسیله‌ی جک‌های پارکینگی ریلی خودکار شده است. همان‌طور که گفتیم این نوع درب‌های برقی معمولا برای مکان‌های پر رفت و آمد استفاده می‌شوند. جک‌های پارکینگی ریلی معمولا بسیار پر قدرت و مقاوم هستند و بیشتر برای استفاده در درب‌هایی با وزن بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع جک‌های پارکینگی معمولا به صورت هیدرولیک هستند و عملکرد آن‌ها با فشرده شدن روغن صورت می‌گیرد. در نتیجه درب ریلی پارکینگ هیدرولیک در دماهای کمتر از حد نرمال هم می‌تواند کارآیی خود را داشته باشد. به علاوه بر اثر استفاده‌ی زیاد نیز دچار داغ شدگی موتور نمی‌شود و معمولا اختلالی در عملکرد آن مشاهده نمی‌شود. درب‌های ریلی معمولا استهلاک کمی دارند و البته بیش از جک‌های الکترومکانیکی نیاز به سرویس ماهانه دارند. این سرویس‌های ماهانه موجب می‌شود که جک‌های درب پارکینگی ریلی ناگهان با مشکل جدی مواجه نشوند.

قیمت درب‌های ریلی هیدرولیکی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان که در بالا توضیح دادیم معمولا مقداری بالاتر از جک‌های الکترومکانیک (بازویی) است. به علاوه شما باید هزینه‌های سرویس ماهانه را نیز در نظر داشته باشید. اما می‌توان گفت این نوع جک‌های پارکینگی از نظر اقتصادی در طول زمان مقرون به صرفه خواهند بود. زیرا همان‌طور که گفتیم خیلی کمتر دچار استهلاک می‌شوند و البته خیلی دیرتر نیاز به تعویض پیدا می‌کنند و طول عمر بالایی دارند. این نوع جک‌ها توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می‌شوند و تنوع بالا و طیف قیمتی گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید با انجام بررسی‌های لازم و مطالعه‌ی مقالات موجود در سایت جک پارکینگ ریلی مناسب خود را بیابید.

تا اینجا با درب پارکینگ ریلی، ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم موارد استفاده از این درب اتوماتیک را توضیح دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موارد استفاده از درب ریلی پارکینگ

در اینجا می‌خواهیم کاربردهای درب کشویی پارکینگ (ریلی) و در واقع جک‌های درب پارکینگی ریلی را به اختصار توضیح بدهیم. همان‌طور که گفتیم استفاده از جک پارکینگی کشویی موجب اتوماتیک شدن و حرکت درب بر روی ریل می‌‌شود. در نتیجه به چنین دربی، درب ریلی گفته می‌شود.

کاربردهای درب ریلی پارکینگ:

۱. استفاده در مکان‌های پر تردد و مجتمع‌های پر جمعیت

۲. تنوع در استفاده: از درب پارکینگ ساختمان‌های مسکونی گرفته تا درب فروشگاه‌ها، ادارات، مجتمع‌های تجاری، پارکینگ‌های عمومی، و…

۳. قابل استفاده در مکان‌هایی که فضای کافی در کنار درب برای باز شدن آن و حرکت بر روی ریل وجود داشته باشد.

۴. پر کاربرد در درب‌های سنگین وزن و دارای عرض و ابعاد بزرگ

۵. چنانچه حرکت بدون صدا و روان درب برایتان مهم است، درب ریلی بسیار گزینه‌ی مناسبی است.

۶. در مکان‌هایی که فضای کافی برای باز شدن درب به صورت ۹۰ درجه (بازویی) وجود ندارد، جک‌های ریلی مناسب اند.

و…

همان‌طور که دیدید، درب‌های ریلی کاربرد بسیار متنوع و زیادی دارند. چنانچه قصد خرید جک‌های درب پارکینگی را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ی رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت درب ریلی پارکینگ

در این باره همان‌گونه که بالاتر توضیح دادیم، ما با طیف گسترده‌ای از قیمت مواجه هستیم. درب ریلی پارکینگ بیشتر از نوع هیدرولیکی است و عملکرد آن با کمک فشار روغن صورت می‌گیرد. در نتیجه استهلاک کمتر و مقاومت بیشتری دارند. قیمت این درب‌ها نسبت به درب‌های هیدرولیکی در سطح بالاتری قرار دارد. علاوه بر قیمت فروش، باید به هزینه‌های مربوط به سرویس ماهانه نیز توجه داشته باشیم. زیرا که درب‌های ریلی بیش از دیگر انواع درب اتوماتیک نیاز به سرویس ماهانه دارند و این موضوع خود به هزینه‌های جانبی می‌افزاید. اما می‌توان گفت در طول زمان مقرون به صرفه هستند.

زیرا که این سرویس‌های ماهانه موجب می‌شوند چنانچه جک ایراد کوچکی داشته باشد، به سرعت تشخیص داده شود و بر طرف ‌شود. در نتیجه احتمال اینکه ناگهان اختلال جدی در جک ایجاد شود بسیار بسیار کم است. به علاوه انواع جک‌های الکترومکانیکی زودتر مستهلک می‌شوند و زودتر نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت اینکه در ابتدا قیمت خرید جک پارکینگی ریلی هیدرولیک زیاد است، در طول زمان با طول عمر مفید بیشتر جبران می‌شود. برای اطلاع از قیمت روز درب‌های اتوماتیک ریلی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

گروه الکترونیکی اریس عرضه‌کننده انواع جک‌های درب پارکینگی و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها در سراسر کشور است. ما در شرکت اریس الکترونیک همواره می‌کوشیم تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه را به شما عزیزان عرضه کنیم. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان در رابطه با این مقاله یا سایر مطالب موجود در سایت می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و در مورد خرید جک پارکینگی مناسب خود با آن‌ها مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *