جک درب پارکینگی, مقالات

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

خرید جک درب پارکینگ

ارتباط با کارشناسان اریس

۰۳۱۵۵۳۰۸۶۲۰

۰۹۱۲۰۶۹۱۵۹۳

info@eriselectronic.com

در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید جک درب پارکینگ اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز بگذاریم. آیا تا به حال به زمان‌هایی که قصد خرید کالایی جدید برای منزل‌تان دارید فکر کرده‌اید؟ توجه کرده‌اید که در این زمان‌‌ها چقدر در مورد خرید خود سردرگم هستید؟ با یک جستجوی ساده در سایت‌های مختلف می‌بینید که برندهای زیادی در حال تولید کالای مورد نظر شما هستند که می‌توانند ایرانی یا خارجی باشند. ممکن است بخواهید از کسانی که قبلا از آن کالا استفاده کرده‌اند مشورت بگیرید. در این صورت اگر چند پیشنهاد مختلف دریافت کنید که دیگر کارتان برای انتخاب سخت‌تر خواهد شد!

شاید این اتفاقاتی که توصیف کردیم برایتان پیش آمده باشد. حال شرایطی متفاوت را در نظر بگیرید. هنگامی که قبل از خرید کالای مورد نظر، در مورد برندهای مختلف آن تحقیق کرده و سعی می‌کنید با در نظر گرفتن چند فاکتور برای خرید خود چهارچوب قائل شده و انتخاب‌هایتان را محدودتر کنید. در این صورت خیلی راحت‌تر می‌توانید کالاهای موجود در بازار را ارزیابی کنید و در نهایت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. معیارهای خرید شما ممکن است فاکتورهایی مانند کیفیت، طول عمر، کارآیی، زیبایی، و… حتی قیمت آن محصول باشند. در نتیجه هر کالایی که با معیارهای شما هم‌خوان باشد، در اولویت خرید شما خواهد بود.

در مورد خرید جک درب پارکینگ نیز تمام این موضوعات صدق می‌کند. چنانچه قصد خرید جک پارکینگ را دارید، می‌توانید با در نظر گرفتن چند معیار ساده گزینه‌های خود را برای خرید محدودتر کنید. همچنین می‌توانید در این راه از راهنمایی کارشناسان خبره و با تجربه نیز بهره‌مند شوید. در این مقاله نیز ما قصد داریم مهم‌ترین مواردی که برای خرید جک درب پارکینگ باید در نظر بگیرید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

جک درب پارکینگ و انواع مختلف آن

جک‌های درب پارکینگی، لوازمی الکترومکانیک هستند که ما می‌توانیم به کمک آن‌ها بدون خروج از اتومبیل خود، درب پارکینگ را به صورت خودکار باز یا بسته کنیم. جک‌های درب پارکینگی به منظور ایجاد آسایش بیشتر و همچنین بالا رفتن امنیت ساختمان‌ها، جلوگیری از مشکلاتی مانند سرقت، جلوگیری از به هدر رفتن زمان و انرژي، و… ساخته شده‌اند. جک‌های درب پارکینگی را می‌توان بسته به نوع آن‌ها به کمک موبایل، ریموت، کارت، اثر انگشت، و … کنترل نمود.

انواع جک درب پارکینگی: جک‌های درب پارکینگی از نظر تکنولوژی به دو دسته‌ی الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم می‌شوند. همچنین می‌توانند از نظر عملکرد به صورت ریلی، بازویی، زیر سقفی، زیر سطحی، و… باشند. هر کدام از این جک‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و برای درب‌هایی با خصوصیات منحصر به فرد به کار می‌روند. این جک‌ها در مکان‌های مسکونی برای منازل و عمومی مانند ادارات، مراکز تجاری، و … کاربرد دارند.

خرید جک پارکینگ

برای خرید جک درب پارکینگ چه معیارهایی مهم است؟

همان‌طور که بالاتر توضیح دادیم، برای خرید هر محصولی چند فاکتور مهم وجود دارد. می‌توانید با در نظر گرفتن آن‌ها خرید آسان‌تر و مطمئن‌تری را تجربه کنید.

معیارهای خرید جک پارکینگ

۱ .نوع جک پارکینگی: پیش‌تر گفتیم جک‌های پارکینگی دارای انواع مختلفی از نظر تکنولوژي ساخت و عملکرد هستند که هر کدام کاربردی منحصر به فرد دارند. پس شایسته است با کسب اطلاعات در مورد انواع جک پارکینگی، در ابتدا مدل مناسب درب مورد نظرتان را تشخیص دهید.

۲. ابعاد درب پارکینگ: طول و عرض درب نیز در انتخاب جک پارکینگی بسیار مهم است. زیرا که برخی از جک‌ها برای درب‌هایی با عرض زیاد مناسب اند و برخی دیگر در درب‌هایی با عرض کم کاربرد دارند.

۳. میزان تردد ساکنین: موردی که معمولا افراد در انتخاب جک پارکینگی به آن توجه نمی‌کنند، میزان تردد است. بدیهی است هر چه میزان تردد در مکان مورد نظر شما بیشتر باشد، به مراتب به جک قدرتمندتری نیاز پیدا خواهید کرد.

۴. قیمت خرید: قیمت نیز یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید جک درب پارکینگ است. زیرا که امروزه در بازار برندهای مختلف ایرانی و خارجی این محصولات را با محدود قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. پس تنوع جک پارکینگی به لحاظ قیمت زیاد است و شما باید بودجه‌ی در دسترس خود را در نظر بگیرید.

۵. جایگاه و موقعیت درب: برخی از درب‌ها در مکان‌هایی قرار گرفته‌اند که فضای کافی برای باز شدن‌شان وجود دارد و برخی دیگر خیر. پس باید در نظر داشته باشید جکی را انتخاب کنید که درب را تا آخرین حد ممکن باز کند. زیرا که زاویه بازشوندگی در انواع جک‌ها با یکدیگر متفاوت است.

Jack Guide-2

تا اینجا تعریفی مختصر از جک درب پارکینگی و انواع آن ارائه دادیم و معیارهای خرید جک درب پارکینگ را بررسی کردیم. در ادامه مقایسه‌ای کوتاه بین جک‌های درب پارکینگ ایرانی و خارجی انجام خواهیم داد.

جک درب پارکینگ ایرانی یا خارجی؟

در مقایسه‌ی انواع جک پارکینگی ایرانی و خارجی معیارهای مختلفی وجود دارد و می‌توان از جهات مختلف آن را بررسی کرد. اما شاید مهم‌ترین معیار در مقایسه جک‌های ایرانی و خارجی موضوع کیفیت، دوام و همچنین قیمت آن‌ها باشد. در مورد کیفیت و دوام محصولات می‌توان گفت شاید تصور کنید که جک‌های پارکینگ خارجی همگی کیفیت بالاتری نسبت به نمونه مشابه ایرانی دارند. اما این تصور صحیح نیست. زیرا که امروزه در ایران برندهای معتبر و مختلفی در زمینه تولید انواع جک درب پارکینگی فعالیت می‌کنند و در این کار سابقه بسیار درخشانی نیز دارند. شاید در مورد برخی از برندهای خارجی این موضوع صدق کند که کیفیت بالاتری نسبت به برخی برندهای ایرانی داشته باشند، اما اگر بخواهیم این موضوع را به تمام برندها تعمیم دهیم، کاری به دور از انصاف و واقعیت است. پس از بابت خرید جک درب پارکینگ از برندهای معتبر ایرانی می‌توانید اطمینان حاصل کنید.

این روزها بسیاری از انواع جک درب پارکینگ ایرانی با چنان سطحی از کیفیت و کارآیی تولید می‌شوند که قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی و حتی بهتر از آن‌ها هستند. همچنین تولیدات این برندهای معتبر ایرانی مطابق بر به‌روزترین استانداردهای روز دنیاست. پس به لحاظ کیفیت می‌‌توان گفت در بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی می‌توانید انواع جک درب پارکینگی را با کیفیت‌های مختلفی بیابید. در مورد قیمت یز شاید به طور کلی بتوان گفت در مورد محصولات خارجی چون باید هزینه‌های مربوط به واردات محصول را در نظر بگیریم، ممکن است قیمت بالاتری نسبت به خیلی از برندهای ایرانی داشته باشد. اما شما در بین برندهای خارجی نیز می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را بیابید. در نتیجه می‌توان گفت شما می‌توانید با در نظر گرفتن معیارهای مخصوص به خود، محصول مناسب‌تان را هم در بین برندهای مختلف ایرانی و هم خارجی جستجو کنید.

گروه الکترونیکی اریس، می‌کوشد تا به شما عزیزان اطلاعاتی سودمند و مفید را در رابطه با خرید جک درب پارکینگ ارائه کند. ما در شرکت اریس الکترونیک همواره در تلاشیم با تولید و عرضه محصولاتی با سطح کیفی و دوام بالا و همچنین مقرون به صرفه، نیاز شما عزیزان را برطرف کرده و رضایت‌تان را جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *