جک درب پارکینگی, مقالات

بهترین جک پارکینگی ایرانی کدام است؟

بهترین جک پارکینگی

ارتباط با کارشناسان اریس

۰۳۱۵۵۳۰۸۶۲۰

۰۹۱۲۰۶۹۱۵۹۳

info@eriselectronic.com

در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهترین جک پارکینگی ایرانی اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم. حتما برایتان پیش آمده است که به بازار رفته باشید، و ناگهان به یاد این بیفتید که یکی از کالاهایی که در بازار دیدید را نیاز دارید. در این صورت شما بدون تحقیق و آمادگی قبلی همان جا در بازار سعی می‌کنید با برندهای مختلف کالای مورد نظرتان آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

بهترین جک پارکینگی ایرانی

تا اینجا که موضوع پیچیده‌ای برایتان وجود ندارد! اما اگر یکی از همین محصولات را خریداری کنید، و بعد در چند فروشگاه جلوتر، برندی بهتر یا قیمتی مناسب‌تر از همان کالایی که خریداری کردید را ببینید چطور؟ در این صورت ممکن است آزرده‌خاطر شوید که ای کاش از قبل در رابطه با بهترین برند آن کالا یا مقرون به صرفه‌ترین قیمت آن تحقیق می‌کردید!  یا اینکه ای کاش در خرید آن اینقدر عجله نمی‌کردید!

اتفاقی که توصیف کردیم قطعا برای خیلی از ما پیش آمده که البته امری بسیار طبیعی و یک تجربه است. همین موضوع در رابطه با خرید بهترین جک پارکینگی ایرانی نیز وجود دارد. بدین معنا که بهتر است شما قبل از اقدام برای خرید بهترین جک پارکینگی، برندهای معتبر مختلف را شناسایی کرده و ویژگی‌های محصولاتش را بررسی کنید. همچنین، از بابت حدود قیمت جک پارکینگی برندهای مختلف و گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها، تا حد امکان اطلاعاتی را جمع آوری کنید. پس از انجام این بررسی‌ها، شما آمادگی این را دارید که جک پارکینگی مناسب خود را خریداری کنید. ما نیز در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید از بابت انتخاب بهترین برند جک درب پارکینگ، اطمینان حاصل کنید و بدانید که چگونه باید جک مناسب خود را تشخیص دهید.

جک پارکینگی چیست؟

در اینجا می‌خواهیم به اختصار تعریفی برای جک پارکینگی ارائه کنیم. جک برقی پارکینگ وسیله‌ای الکترومکانیک است که به کمک آن می‌توان درب پارکینگ را بدون ترک ماشین و به صورت خودکار باز یا بسته کرد. درب‌های پارکینگی برقی دارای انواع مختلفی جک هستند که می‌توان به کمک ریموت، اثر انگشت، کارت، موبایل، و…. آن‌ها را کنترل نمود. استفاده از جک‌های درب پارکینگی علاوه بر اینکه موجب بیشتر شدن آسایش شما می‌شود،‌ می‌تواند تاثیر به‌سزایی نیز در امنیت ساختمان و صرفه‌جویی در زمان و انرژی داشته باشد.

انواع جک پارکینگی:

جک‌های پارکینگی شامل مدل‌های مختلفی چون بازویی، ریلی، زیرسقفی، زیر سطحی، و… هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. هر کدام از این جک‌ها به لحاظ قدرت موتور، محل نصب، محدوده دمایی مجاز، جنس بدنه، قیمت، نحوه عملکرد،‌ سرعت حرکت، میزان صدای موتور، و…. متفاوت هستند. بنابراین، برای درب‌های مختلف با ابعاد و اوزان متفاوت به کار برده می‌شوند.

بهترین جک پارکینگ

معیارهای انتخاب بهترین جک پارکینگی ایرانی کدام است؟

انواع جک پارکینگی:

همان‌طور که می‌دانید، نمی‌توان به همه‌ متقاضیان، یک جک را به عنوان بهترین برند جک درب پارکینگ معرفی نمود. در این صورت، هر شخصی باید با توجه به نیاز خود و ویژگی‌های درب مورد نظر، جکی مناسب را انتخاب کند.

فاکتورهای انتخاب بهترین جک پارکینگی:

۱. نوع جک پارکینگی: می‌دانیم جک‌های پارکینگی دارای انواع مختلفی به لحاظ تکنولوژی (الکترومکانیک وهیدرولیک) و عملکرد هستند که باید به این موضوع توجه نمود.

۲. عرض درب مورد نظر: هر جکی با میزان قدرت موتور مخصوص به خود، توانایی حرکت دادن دربی با حداکثر عرض مشخص را دارد که در مشخصات فنی آن ذکر شده است.

۳. وزن درب پارکینگ: همانند عرض، وزن درب هم نکته است که باید به تناسب آن با جک مورد نظر توجه نمود. برخی از جک‌ها برای استفاده در درب‌های سنگین وزن کاربرد دارند و برخی دیگر برای درب‌های سبک‌تر مناسب هستند.

۴. میزان تردد: می‌دانیم هر جکی دارای سرعت حرکت مخصوص به خود است. برخی از جک‌ها خصوصا جک‌های هیدرولیکی برای مکان‌هایی با تردد بالا مناسب‌تر هستند که البته هزینه بیشتری هم دارند. اگر جکی را انتخاب کنیم که عملکرد آن متناسب با تعداد متوسط تردد نباشد، ممکن است جک بر اثر استفاده زیاد داغ شده و مدام از کار بی‌افتد.

۵. قیمت جک پارکینگی: قیمت نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین جک پارکینگی ایرانی به حساب می‌آید. به طور کلی جک‌های هیدرولیکی معمولا قیمت بالاتری نسبت به الکترومکانیک دارند. اما شما می‌توانید در برندهای مختلف، حدود قیمت‌های متفاوتی را ببینید و با مقایسه آن‌ها با بودجه در دسترس‌تان، جک مناسب‌تان را انتخاب کنید.

۶. محل قرارگیری درب: باید توجه داشته باشید که برخی از درب‌ها در جایی از ساختمان قرار گرفته اند که فضای کافی برای باز و بسته شدن ندارند. بدین معنا که زاویه بازشوندگی درب‌های مختلف متفاوت است. پس باید جکی مناسب را با توجه به فضای ساختمان انتخاب کنید.

معرفی برخی از بهترین جک‌ پارکینگی ایرانی

در اینجا می‌خواهیم چند نمونه از بهترین برندهای تولیدکننده‌های انواع جک درب پارکینگی ایرانی را به شما معرفی کنیم. به طور کلی این برندها به لحاظ کیفیت جک‌های تولیدی، مواد اولیه مورد استفاده، عملکرد عالی و طول عمر بالای محصولات، مقرون به صرفه بودن، و… عضو بهترین برندهای ایرانی هستند که عبارت اند از:

۱. سیماران:

سیماران، یکی از قدیمی‌‌ترین برندهای تولیدکننده جک پارکینگی به حساب می‌آید که در حدود ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد. سیماران برندی‌ست که به لحاظ تنوع جک‌های درب پارکینگی و عرضه آن‌ها با قیمتی مناسب همیشه مورد توجه کاربران بوده است.

۲. پویا در:

این برند نیز با سابقه درخشانی که در زمینه تولید جک پارکینگی دارد، توانسته نمایندگی انحصاری تعدادی از معتبرترین کمپانی‌های ایتالیایی و چینی را دریافت کند. پویا در در این زمینه بیش از ۲۰ سال سابقه دارد.

۳. سوپر لایف:

برند سوپر لایف مربوط به شرکت متین گذر است که یکی از باتجربه‌ترین‌‌های بازار تولید و عرضه جک پارکینگی به شمار می‌رود. این برند دارای تنوع محصول بالایی بوده و با تعدادی از برندهای محبوب و معروف خارجی نیز همکاری می‌کند.

۴. بتا:

برند بتا نیز بیش از ۲۰ سال است که در این عرصه فعالیت می‌کند. این برند به دلیل تجربه فراوانی که قبل از شروع تولیدات خود در زمینه واردات جک‌های پارکینگی خارجی داشت، توانسته جک‌هایی را تولید کند که بسیاری از معایب نمونه‌های خارجی را نداشته باشد.

۵. یال:

یال نیز یکی از معتبرترین برندهای ایرانی است که توانسته در مدتی کوتاهی به سرعت پیشرفت کند و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و متعهد، جایگاه خود را بین رقبایش پیدا کند.

بنابراین، می‌توان گفت شما با در نظر گرفتن فاکتورهای انتخاب جک پارکینگی و همچنین مقایسه برندهای مختلف، می‌توانید بهترین جک پارکینگی ایرانی را که برای شما بهترین است را شناسایی کرده و برای خرید آن اقدام نمایید.

گروه الکترونیکی اریس، از جمله کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید و عرضه انواع جک‌های درب پارکینگی فعالیت می‌کند. ما در شرکت اریس الکترونیک می‌کوشیم تا با عرضه بهترین درب‌های اتوماتیک، نیاز شما کابران عزیز را برطرف نموده و در جهت جلب رضایت شما گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *