جک درب پارکینگی, مقالات

نمایندگی جک درب پارکینگ

نمایندگی جک درب پارکینگ

نوشته‌های تازه

دسته‌بندی مقالات

محصولات جک پارکینگی

ارتباط با کارشناسان اریس

۰۳۱۵۵۳۰۸۶۲۰

۰۹۱۲۰۶۹۱۵۹۳

info@eriselectronic.com

پیدا کردن نمایندگی جک درب پارکینگ معتبر از اقداماتی است که پیش از خرید جک درب پارکینگ باید انجام دهید. شرکت‌های ایرانی مختلفی وجود دارند که علاوه بر اینکه خودشان تولیدکننده هستند، نمایندگی انحصاری فروش محصولات برخی از شرکت‌های خارجی و همچنین دیگر شرکت‌های ایرانی را نیز دارند. شرکت اریس الکترونیک در زمره‌ی همین شرکت‌ها است. گروه صنعتی اریس الکترونیک علاوه بر اینکه خود در تولید جک پارکینگی فعالیت دارد، با برخی دیگر از شرکت‌های ایرانی و خارجی همکاری دارد و انواع جک درب پارکینگ این برندها را نیز به فروش می‌رساند. برند اریس از جمله نمایندگی جک درب پارکینگ معتبر در ایران است که انواع جک برقی درب پارکینگ را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به شما عرضه می‌کند. همچنین شما می‌توانید انواع لوازمات جانبی جک‌های درب پارکینگی نظیر چشمی جک درب پارکینگ، قفل برقی، انواع ریموت درب پارکینگ، مدار فرمان، و…. را از اریس الکترونیک تهیه کنید.

جک درب پارکینگ و انواع آن

جک‌‌های درب پارکینگی من جمله دستگاه‌هایی هستند که به منظور سهولت در رفت و آمد و همچنین کنترل تردد تولید شده‌اند. اولین جک‌های درب پارکینگی در کشور آمریکا تولید شد و بعد از آن به مرور استفاده از انواع درب اتوماتیک پارکینگ در سایر کشورها رایج شد. اولین جک‌های برقی تولید شده دارای فناوری ساخت هیدرولیکی بودند که با سیستم کمپرس روغن کار می‌کردند. چون تولید جک‌های پارکینگی هیدرولیکی هزینه‌های زیادی را در بر داشت، در ادامه جک‌های پارکینگی الکترومکانیک نیز تولید شدند که دارای فناوری حرکت با چرخ دنده و گیربکس (سیستم برق و مکانیک) هستند. امروزه انواع جک‌های هیدرولیک و الکترومکانیک توسط برندهای مختلف نمایندگی جک درب پارکینگ به فروش می‌رسند. این برندها می‌توانند علاوه بر همکاری با سایر کمپانی‌ها خودشان هم تولیدکننده جک درب پارکینگی باشند. مانند برند اریس الکترونیک که خود در حوزه تولید و عرضه انواع جک درب پارکینگی و لوازمات جانبی آن‌ها فعالیت دارد.

namayandegi jack-1

نمایندگی جک درب پارکینگ

برندهای مختلف ایرانی و خارجی می‌توانند علاوه بر اینکه خودشان تولیدکننده هستند، نمایندگی فروش محصولات برندهای دیگر را نیز داشته باشند. برند اریس الکترونیک از این دسته شرکت‌ها است. گروه صنعتی اریس الکترونیک از سال ۱۳۹۵ در این عرضه شروع به فعالیت کرده و تا امروز توانسته پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشند. این برند با تکیه بر تجربه، تلاش و همچنین پرسنل متخصص و خلاق توانسته شروع به تولید جک درب پارکینگی کند. شرکت اریس الکترونیک با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و فناوری روز دنیا انواع جک درب پارکینگ را تولید و عرضه کند که هم به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند، و هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌اند. شما می‌توانید برای اطلاع از انواع جک‌های پارکینگی اریس بر روی لینک کلیک کنید و با محصولات اریس آشنا شوید. ما همواره منافع مشتریان را در نظر داشته و جلب رضایت شما عزیزان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

برند اریس الکترونیک

در اینجا لازم دانستیم برند اریس الکترونیک را به عنوان یکی از چند نمایندگی جک درب پارکینگ معتبر در ایران به شما عزیزان معرفی کنیم. همان‌طور که گفتیم برند اریس الکترونیک خود نیز تولیدکننده انواع جک درب پارکینگی است. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع جک درب پارکینگ برند اریس بر روی لینک کلیک کنید و ویژگی‌های محصولات را مطالعه نمایید. گروه صنعتی اریس علاوه بر این با چند برند دیگر ایرانی و خارجی همکاری دارند و نمایندگی جک درب پارکینگ این برندها را نیز بر عهده دارد. در اینجا این برندها را به اختصار نام می‌بریم:

برندهای ایرانی:

۱. سیماران ۲. پویا در ۳. سوپر لایف ۴. بتا ۵. یال
برندهای نام برده شده من جمله‌ی بهترین برندهای ایرانی تولید و عرضه‌کننده انواع جک درب پارکینگی به حساب می‌آیند. شما می‌توانید انواع جک درب پارکینگی این برندها را با قیمتی بسیار مناسب از شرکت اریس الکترونیک تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت انواع جک درب پارکینگ می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برندهای خارجی:

۱. وی تو، از برندهای ایتالیایی
۲. پروتکو، از برندهای ایتالیایی
۳. بی اف تی، برند ایتالیایی
۴. فک، ایتالیا
۵. زومر، برند آلمانی
این برندهای خارجی نام برده شده نیز من جمله بهترین برندهای جک درب پارکینگ ایتالیایی و آلمانی هستند. شما می‌توانید برای اطلاع از تاریخچه و سوابق این شرکت‌ها بر روی نام آن‌ها کلیک کنید و در این باره مطالعه نمایید. انواع جک درب پارکینگ خارجی برندهای نام برده شده توسط گروه صنعتی اریس الکترونیک با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت آن‌ها با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

خرید جک درب پارکینگ

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یکی از اقداماتی که قبل از خرید جک باید انجام دهید یافتن نمایندگی جک درب پارکینگ معتبر است. همچنین برای خرید جک درب پارکینگی علاوه بر نمایندگی معتبر، باید معیارهای خود را نیز مشخص کنید. توجه به ویژگی‌های درب مورد نظر، نوع جک درب پارکینگی مناسب، قیمت خود دستگاه و هزینه نصب جک پارکینگی، و… می‌تواند از فاکتورهای مهم برای خرید جک پارکینگی باشد. چنانچه برای خرید این دستگاه با محدودیت بودجه مواجه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از برندهای ایرانی است. شرکت اریس الکترونیک من جمله برندهایی است که انواع جک درب پارکینگی را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رساند. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه نصب و سرویس جک درب پارکینگی با ما در تماس باشید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. هدف ما همواره ارائه بهترین و ارزان‌ترین جک‌های درب پارکینگی و جلب رضایت شما بوده است.

قیمت انواع جک درب پارکینگ

به طور کلی انواع جک درب پارکینگی خارجی نسبت به انواع جک درب پارکینگ ایرانی ممکن است مقداری گران‌تر باشد. علت این امر نیز آن است که هزینه‌های واردات کالا و یا مواد اولیه‌ی آن بر روی قیمت تمام شده‌ی محصول تاثیرگذار است. همچنین انواع جک درب پارکینگ هیدرولیک به دلیل نوع فناوری ساخت‌شان و استحکام و دوام بالایی که دارند معمولا از انواع جک پارکینگی الکترومکانیک گران‌تر هستند. به طور کلی اگر به دنبال جک درب پارکینگ ارزان هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از نمایندگی جک درب پارکینگ معتبر و بیشتر برندهای ایرانی است.
شرکت اریس الکترونیک نیز من جمله کمپانی‌های ایرانی است که انواع جک درب پارکینگی را با قیمتی مقرون به صرفه و دوره ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می‌رساند. ضمنا این موضوع را نیز اشاره کنیم که ارزان‌تر بودن یک محصول لزوما به معنای پایین‌تر بودن کیفیت آن نیست. شما می‌توانید برای اطلاع از به‌روزترین قیمت انواع جک‌های پارکینگی با ما تماس بگیرید.

برند اریس یکی از چندین نمایندگی جک درب پارکینگ در ایران است که هم خود تولیدکننده جک‌های پارکینگی است و هم با چند برند ایرانی و خارجی همکاری دارد و محصولات آن‌ها را نیز عرضه می‌کند. شما می‌توانید با مطالعه مقالات موجود در سایت اطلاعات خود را در رابطه با جک‌های پارکینگی بالا ببرید. همچنین اگر برای انتخاب محصول مناسب‌تان سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. مشاورین ما حاضر اند تا ضمن ارائه مشاوره به شما عزیزان به صورت رایگان، به سوالات شما نیز پاسخ‌گو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *